2016. december 28., szerda

Elérkezett!

Tudtam, hogy ez a hazaadás előtti utolsó stáció. Innen már csak haza mennek a babák. J Irtó türelmetlen lettem. Főleg, hogy pénteki napon történt mindez, és utána hétvége jött. Iszonyúan bíztam benne, hogy a hétvégére haza mehetünk. De közben irtó ideges voltam, hogy nehogy valami közbejöjjön. Már a műszakváltós nővér is megkérdezte viccesen, hogy „Vendel még mit keres itt?”. De sajnos a nagyvizit azt a döntést hozta, hogy olyan csúnya az orra, hogy még maradnia kéne hétfőig. Nem értettem, miért, hiszen csak annyi volt a kezelés hogy Neogranormonnal kenegetni kellett az orrát, ráadásul én kenegettem neki 3 óránként, amikor látogattam….
Szombat reggel a váltós nővérrel beszélve ennek hangot is adtam, aki azt mondta, hogy megpróbál beszélni az ügyeletes orvossal, hátha mégis haza mehetünk.

A szobámban ücsörögtem az ágyamon. A szobatársammal beszélgettem, aki még a küzdelem közepén tartott. Nem voltam már összeomolva, nem volt könnyes a szemem. Izgultam, mert tudtam, hogy napok kérdése és hazavihetjük a fiamat. Egyszer csak nyílt az ajtó és a nővérke jött be mosolyogva, majd azt mondta:
„Akar valami jó hírt hallani?” Igen, suttogtam. „Haza mehetnek!”

Szinte megszédültem a hírtől. Szinte szédültem a szabad levegőtől (12 napja nem voltam a kórház zárt ajtaján kívül), ahogy Vendelt vittük végre a kórház előtt parkoló autóhoz, szinte szédültem a forgalomtól, ahogy az autóban utaztunk haza, és valóban megszédültem az anyukámékkal együtt haza érkező Lili puha ölelésétől és csicsergő hangjától: „Vendel hooooool van?”

Vendel az ágyában van. 12 nap után, születési súlyát majdnem visszanyerve, egészségesen hazaérkezett. És békésen alszik a SAJÁT ÁGYÁBAN.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése